پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204919
وزير ورزش و جوانان عراق؛
ايران را به دليل حضور تماشاگران انتخاب کرديم
تاریخ انتشار : 1395/02/19 15:30:11
نمایش : 1376
"عبدالحسين العبطان" وزير ورزش و جوانان عراق اعلام کرد ايران را به دليل حضور تماشگران در مسابقاتي انتخاب کرديم که تيم ملي کشور ما در آنها بازي مي کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛به نقل از سپاس؛ "عبدالحسين العبطان" وزير ورزش و جوانان عراق اعلام کرد ايران را به دليل حضور تماشگران در مسابقاتي انتخاب کرديم که تيم ملي کشور ما در آنها بازي مي کند.

شبکه "العربيه" نوشت؛عبطان همچنين افزود: از برادران و عزيزان درخواست کردم به ما در رفع ممنوعيت ميزباني عراق کمک کنند، ما خواستار موضع برادرانه و شريف براي رفع ممنوعيت ميزباني عراق هستيم.

وي در ادامه سخنان خود گفت: در عراق بر استفاده از همه راهکارهاي قانوني اجماع کرديم، ما به دادگاه جام جهاني و ديگر سازمان ها مراجعه و به بازي تيم ملي عراق در ايران اصرار خواهيم کرد.

وزير ورزش و جوانان عراق در خصوص دليل انتخاب ايران به عنوان ميزبان بازي هاي تيم ملي عراق گفت: پيش از اين ايران را به عنوان ميزبان بازي هاي خود انتخاب کرده بوديم، دليل انتخاب ايران، تمايل ما به حضور طرفداران تيم عراق در بازي ها مي باشد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html